Baun
Jeg ved ikke om han kan huske det, men da jeg startede her inde på foraet i sin tid havde jeg også en længere mail korrespondance med baun. Vi talte om nogle af de modeller han havde til salg gennem vintageures salgs afdeling, og han var meget villig til at forklare og komme med anbefalinger. Han tilbød mig også at komme forbi til en chat, men da jeg havde meget svingende arbejdsdage på det tidspunkt, og var tvunget til at tage alle de 12-timers vagter jeg kunne, havde jeg problemer med at finde tid til den lidt længere køretur!

Min oplevelse med baun var også helt i top. Han virker meget vidende (som du beskriver), og som en flink fyr. Men vigtigst af alt virker han utrolig ærlig og reel. Hans tilbud (ved ikke om han stadig bruger dette) om at købe et ur og levere det tilbage, uden andre omkostninger end leveringen, synes jeg var helt formidabel. Det siger også noget om at han er mere interesseret i at en køber får det helt rigtige ur (omega ikke sandt baun? Icon_e_wink ), end at prakke folk noget på med en eventuel fortjeneste.

Jeg vil klart anbefale andre "begyndere" at tage kontakt til baun, hvis de gerne vil sluses ud i ur-junglen på en fornuftig måde. Han er meget rar og imødekommende, og han taler ikke for sin egen sag! Han har (eller havde i hvert fald) en forkærlighed for omega, men det virkede ikke som om at han havde problemer med at forholde sig objektivt overfor alternative mærker/modeller.

Rar mand, og dygtig til det med ure. Keep it up!
Har ikke haft et armbåndsur siden jeg var en lille knægt! Og det var med velkrolukning :S
Svar

Beskeder i denne tråd
Baun - af Joepete_phpbb3_import15783 - 31-05-2009, 07:54 PM
Re: Baun - af Zniper69 - 05-06-2009, 12:49 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)