30-09-2012, 08:19 PM
Udfordingen med Hublot'en Tom er pris kontra hvad du får for pengene. Værket er bestemt ikke i den fine/dyre ende hvor Hublot vist gerne ser sig selv og har prissat sig. Prisen i dette tilfælde er noget under listeprisen så måske det kompenserer for værket. Jeg har også svært ved at vurdere hvor populære disse Big Bangs er skulle den sælges igen.
AP ROO er et fedt fedt ur. Det er dog dyrt at servicere. Ser man bort fra dette er anskaffelsesprisen dog over mit budget. Jeg har tidligere set dem til 75k i DK/SE nu ligger de mindst 15k over.
Det jeg godt kan lide ved den Hublot er bl.a. kransen som er keramisk og kan næsten ikke ridses. Værket er robust og holder. Med andre ord synes jeg uret er mere anvendeligt end en ROO.
Mvh
Klaus
AP ROO er et fedt fedt ur. Det er dog dyrt at servicere. Ser man bort fra dette er anskaffelsesprisen dog over mit budget. Jeg har tidligere set dem til 75k i DK/SE nu ligger de mindst 15k over.
Det jeg godt kan lide ved den Hublot er bl.a. kransen som er keramisk og kan næsten ikke ridses. Værket er robust og holder. Med andre ord synes jeg uret er mere anvendeligt end en ROO.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)