02-05-2009, 09:48 AM
Som jeg tidligere har skrevet:
"Livet er for kort til at gå med ikke nydeure"
Så hvis du mener Rolexen kan og skal gå til det hele, så skal du da købe det!
Men med de udtalelser jeg husker du er kommet med under alle forhold omkring Oris - og taget i betragtning at det var dir første ur kan du ikke sælge det!
.... så du må bryde princippet med ikke at bruge flere penge på ure - det holder jo alligevel ikke i længden. Du kan jo evt. vente til en helt særlig lejlighed byder sig, men principper af ovennævnte karekter har altid en tidsbegrænsning.
Ikke flere penge til ur - i år!
Ikke flere penge til rejser - i år
Ikke flere penge til bil - i år
Ikke flere penge til jagt - i år
andet giver ikke mening, da pengene jo kan komme rullende ind uforudset - gevinst, arv, bonus, SP penge, penge tilbage i skat, osv.
vh Baun
"Livet er for kort til at gå med ikke nydeure"
Så hvis du mener Rolexen kan og skal gå til det hele, så skal du da købe det!
Men med de udtalelser jeg husker du er kommet med under alle forhold omkring Oris - og taget i betragtning at det var dir første ur kan du ikke sælge det!
.... så du må bryde princippet med ikke at bruge flere penge på ure - det holder jo alligevel ikke i længden. Du kan jo evt. vente til en helt særlig lejlighed byder sig, men principper af ovennævnte karekter har altid en tidsbegrænsning.
Ikke flere penge til ur - i år!
Ikke flere penge til rejser - i år
Ikke flere penge til bil - i år
Ikke flere penge til jagt - i år
andet giver ikke mening, da pengene jo kan komme rullende ind uforudset - gevinst, arv, bonus, SP penge, penge tilbage i skat, osv.
vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)