25-04-2009, 10:18 AM
Citat:men du er velkommen til at ringe til mig i butikken på 75623633 hvis du skal have lidt hjælp med sagen.Peter - friend in need, friend in deed ! Jeg takker (og bliver helt rørt om at en anden bruger vil stille op - det er ikke hverdagskost).
Jeg kender lidt for de der domme i bil- og tøjbranchen og det sjove er at i bilbranchen har man per definition lidt længre snør end i tøj- og urbranchen.
Her er bare ikke noget at gøre - desværre. Jeg har haft en topadvokat som fik den danske stat busted i en megen omtalt sag om Grønland at se på sagen... desværre; den sidste retorisk finte, dvs. at "det er retfærdigt og i overenstemmelse med sandheden at en AD betragter en ægte redone Rolex skive som 100% fake" kan sagsøgeren altid bruge for at snige sig udenom.
Og så er det lige så godt at bide uretfærdigheden i sig gratis end efter at man gør den samme med sagsomkostnings- og erstatningskrav af hundreder tusinder i nakken.
Trods alt - større justitsimord er denne sag ikke hellere. Vi er på overdrev af den principielle, trods alt ikke den praktiske.
Og, forresten, en fin kephest at prædikere mod autoritetstro
Herligt lørdag for hele bandet !
John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
)
(*Jolly Roger, ikke IS !

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)