24-04-2009, 09:38 PM
Hvis man ikke kan se den x-factor som mærket Lexus har så er det fordi man ikke ved
hvad man skal kigge efter.
Det er rigtig at den ikke har en lang flot historie og let genkendelighed som de
tre tysker den bliver holdt oppe imod.
Men den leverer det der hedder diskret luksus altså du skal være en kender
for at vide hvad det er du står ved eller møder.
Det er det samme vi herinde hylder når vi snakker om mærker som AP,PP og VC
men danskerne er et folk der har behov for at andre også kan se at man kører i en
dyr bil/mærker.
Det er bla. også derfor at mærker som bla ford,opel,nissan,toyota og fiat ikke kan sælger store modeller her i landet.
Jeg har en Bmw pt at køre i og jeg indrømmer gerne at jeg godt kan lide de signaler den sender,men jeg kunne bestemt godt finde på en dag at købe en Lexus.
Den sender de samme signaler bare på en anden måde i bilbranchen er der stor respekt
omkring Lexus mærket,og den måde toyota greb deres angreb på den høje luksus klasse
an på.
hvad man skal kigge efter.
Det er rigtig at den ikke har en lang flot historie og let genkendelighed som de
tre tysker den bliver holdt oppe imod.
Men den leverer det der hedder diskret luksus altså du skal være en kender
for at vide hvad det er du står ved eller møder.
Det er det samme vi herinde hylder når vi snakker om mærker som AP,PP og VC
men danskerne er et folk der har behov for at andre også kan se at man kører i en
dyr bil/mærker.
Det er bla. også derfor at mærker som bla ford,opel,nissan,toyota og fiat ikke kan sælger store modeller her i landet.
Jeg har en Bmw pt at køre i og jeg indrømmer gerne at jeg godt kan lide de signaler den sender,men jeg kunne bestemt godt finde på en dag at købe en Lexus.
Den sender de samme signaler bare på en anden måde i bilbranchen er der stor respekt
omkring Lexus mærket,og den måde toyota greb deres angreb på den høje luksus klasse
an på.
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)