24-09-2012, 01:46 PM
Vi har tit diskuteret problemet og netop det faktum at pris og kvalitet i dette tilfælde ikke hører sammen. Mine erfaringer bringer mig vidt omkring og her er det dårligste eksempel Panerai PAM 24 og 25 i A-C serien. Mage til elendig l... skal man lede længe efter
Lynetten kører i 5 min hak, hvilket vist fortæller alt om den lynette. De er kommet lidt efter det, men Panerai står for mig stadig som et af de mærker med den dårligste kvalitetsfornemmelse. Mine nr. 1 er helt klart Rolex og specielt Seiko imponerer. Der er en super god kvalitets-feeling i forhold til prisen. Derefter Omega, IWC og Breitling som vel er som man kan forvente til prisen. JLC, Blancpain og Chopard lever ikke helt op til mine forventninger, da de burde være på Rolex niveau, men nærmere er som Omega/Breitling. Har nok bare høje forventninger til dem da de plejer at have ekstremt højt niveau hele vejen rundt. Panerai bunder min liste trods forbedringer siden 90'erne. Men som vores afsluttende konklusion til div. GTGs altid afsluttes med: Det er italiensk, så det tekniske skal ikke spille 100 %
/Mads
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)