09-04-2009, 12:41 PM
Lynetten på et AP ROO er ikke mere sårbar end alle andre lynetter. Den kan poleres uden de store problemer, og det er KUN i tilfælde af udskiftning det bliver dyrt. Der skal MEGET til før den er slidt ned, så den ikke kan poleres op. Her mit AP RO Jumbo som Peter har poleret lynetten op på. Den forrige ejer havde været impliceret i et motorcykelstyrt og lynetten så FARLIG ud da jeg købte det. Meget værre end den Safari i den anden tråd. Efter to timers håndslibearbejde er den endt med at se sådan her ud:

Jeg har også haft et ROO i titanium med en mere sårbar (pga. hårdheden) lynette end på stålmodellerne, men den holdt sig fint uden problemer.
Den Safari lynette der er vist i den anden tråd har siddet på armen af en "klaphat", der stort set har knaldet uret i alt hvad han kunne komme i nærheden af
/Mads

Jeg har også haft et ROO i titanium med en mere sårbar (pga. hårdheden) lynette end på stålmodellerne, men den holdt sig fint uden problemer.
Den Safari lynette der er vist i den anden tråd har siddet på armen af en "klaphat", der stort set har knaldet uret i alt hvad han kunne komme i nærheden af
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)