Two of a kind
Vi har tidligere haft en tråd startet af den navnkundige Benny / Speedy.... der hed sådan.

Nu er der sket noget..... sjældent.

Jeg fandt for ret kort tid siden en Omega de Ville med caliber 565 -og det er/var ret sjældent mente jeg (det mener jeg for så vidt stadig) fordi "De Ville" først startede som selvstændig serie i 1968 (indtil da var det Seamaster De Ville) og cal 565 udgik af produktion i ca 1970.

Jeg har kigget på tusindvis af Omegaer - og ikke set dette før, men så dukkede det op på auktion og jeg købte selvfølgelig med det samme:
İmage

Nu - 6 uger senere, bliver jeg ringet op af en mand der vil sælge sit arvestykke - en Omega De Ville... ikke umiddelbart i mit interesseområde, da det oftest er senere ure - efter 1971 og dermed med de nye caliber, men jeg tager en chance og køber uret ubeset. Det skal siges at manden havde været i Peter/Poul Halses butik og fået at vide at uret var ok - og at de måske kunne sælge til mig....

Nå, men uret ankom idag - og det var samme refnr som jeg nyligt havde købt......

et par billeder taget idag i solnedjangen:
İmage
İmage
İmage

Lidt morsomt at disse dukker op med så kort interval.... netop fordi.... dem er der ikke mange af!

vh Baun
Svar

Beskeder i denne tråd
Two of a kind - af baun - 03-04-2009, 09:01 PM
Re: Two of a kind - af Joepete_phpbb3_import15783 - 03-04-2009, 09:13 PM
Re: Two of a kind - af Speedy - 03-04-2009, 09:32 PM
Re: Two of a kind - af baun - 03-04-2009, 10:34 PM
Re: Two of a kind - af Peter - 04-04-2009, 03:11 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)