23-03-2009, 09:17 AM
Loncar Skrev:tak for billederne - håber at alle der tog billeder lægger dem ud.... Tak for roserne, tror jeg godt jeg kan sige på arrangørernes vegne.
Tak til Steffen & crew for tur i forretningen og ikke mindst for den lækre mad und vine, til arrangørerne for slid og slæb. Super arrangement - som nu forhåbentligt bliver en årlig tilbagevendende begivenhed.
Tak til foredragsholderne.
Jeg er klar og melder mig gerne (jeg ved ikke hvem der bestemmer hvem der skal arrangere) til arrangør-korpset for Ur-rally 2010.
Den med blåt fremhævede sætning, kan jeg særligt godt li'
Grundet vor lidt "anarkistiske organisation", er der som sådan ingen, der bestemmer.
Ideen om et årligt tilbagevendende ØST/VEST træf, med lidt mere struktureret & omfattende program skyldes Baun - Roser til ham
#1 der foranstaltedes en afstemning, om der var interesse.
#2 der "annonceredes" efter 'tovholdere'
#3 planlægningsgruppen "konstituerede sig"
#4 planlægningsgruppen har holdt alle sine møder som telefon konferencer, så rejseomkostningerne har altså være: 0,00 kr.
I årets løb, frem til UR10/ØST, vil der blive afholdt mange "spontane, private, interesseprægede" GTG/Træf.
Sådanne træf vil være glimrende til at "summe" om hvem, der kan sætte i gang, og trække læsset ved et større arrangement.
Jeg kan blot sige: Tak for fremmøde, glade og interesserede gæster, god stemning og masser af spændende ure og formelle & uformelle indlæg.
Med venlig hilsen - Geodoc

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)