18-09-2012, 08:58 PM
Tak. Det er noget helt særligt at købe et nyt ur. Det er mit fjerde "nye" (mekaniske) ur, men første gang jeg køber i en fysisk butik (kontra online). Det er en ekstra bonus, som tillægger uret en yderligere dimension i form af en god oplevelse...
Det har været en længere - men spændende og lærerig - proces, men jeg er super glad for, at det lykkes mig at finde et ur, der fuldt ud lever op til mine ønsker. For mig at se er det indiskutabelt, at PAM305 er et vildt fedt, super cool, ultra maskulint, højkvalitets- og yderst distink ur, som man ikke ser på "hvert gadehjørne".
Jeg blev opmærksom på en post, jeg skrev i tråden "Hvad er nummer et på listen pt" d 24. marts 2012, hvor jeg netop angav PAM305 som mit drømmeur i kategorien 40-50k (at det så viste sig, at grænsen blev overskredet en smule, er ok, da uret er købt som nyt).
Det har været en længere - men spændende og lærerig - proces, men jeg er super glad for, at det lykkes mig at finde et ur, der fuldt ud lever op til mine ønsker. For mig at se er det indiskutabelt, at PAM305 er et vildt fedt, super cool, ultra maskulint, højkvalitets- og yderst distink ur, som man ikke ser på "hvert gadehjørne".
Jeg blev opmærksom på en post, jeg skrev i tråden "Hvad er nummer et på listen pt" d 24. marts 2012, hvor jeg netop angav PAM305 som mit drømmeur i kategorien 40-50k (at det så viste sig, at grænsen blev overskredet en smule, er ok, da uret er købt som nyt).
Sociologen Skrev:God tråd :) Min liste er dog lidt kedelig, da jeg har flere af de ure, jeg nævner - men omvendt så er det jo årsagen til, at jeg netop har disse ure :)
0-10k: Casio G-Shock (ellers umiddelbart ingen... måske Helson Bronze)
10-20k: Breitling Steelfish eller Seawolf
20-30k: Planet Ocean (ny model)
30-40k: Panerai 177
40-50k: Panerai 305
+50k: AP ROO
...
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://urdebatten.dk/viewtopic.php?f=4&t=868&hilit=+Pam+305#p7660" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=4&t=868&hilit=+Pam+305#p7660</a><!-- l -->

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)