Tryktest / skift af pakning efter 2½ år inden badeferie?
PSAN Skrev:Jeg er ikke helt klar over, hvad du mener, når du skriver "kronen er altså ikke skruet på dagligt". Kronen bør altid være skruet fast/i. Anyway, dit ur er sikkert helt fint, men personligt ville jeg da lige lægge vejen ind forbi Klarlund og få det tryktestet inden badeferien, hvis det ikke er blevet tryktestet i 3½ år.
Jeg mente blot, at jeg ikke stillede på uret dagligt, og dermed ikke drejede/skruede på kronen særligt ofte. Den er selvfølgelig normalt skruet fast Icon_smil

hannover_dk Skrev:Til ca 300 kr for den sikkerhed er jeg slet ikke i tvivl. Skal de under vand, så tag den sikkerhed med. Sandsynligvis sker der intet selvom du ikke gør det, men sikkerheden er rar, og omkostningen og irritationen HVIS der trænger vand ind er så stor at den lille pris for test klart vinder.
Der er en del steder vand kan komme ind hvis man er rigtigt uheldig Du er selv ind på kronerør som man jo bruger ind imellem når man som du stiller uret - glasset er en mulighed - på kronografer er pushers en mulighed, hvorimod bagside normalt holder ret godt.

Ind til test og nyd ferien - det er ellers ikke meget man hører til dig herinde mere

vh

Jeg bliver glad ved alle de optimistiske kommentarer, men jeg må også sige, at jeg er noget skeptisk. Det vil være så ærgeligt, hvis værket får fugt.
Tror at jeg giver det en test, og så kan jeg jo ved den lejlighed lige kigge mig lidt omkring i Klarlund.

Nej, jeg får ikke brugt så meget tid herinde. Det er lidt kedeligt, for det er virkeligt interessant at følge med.
Jeg har bare meget travlt, og jeg kommer nemt til at bruge alt for meget tid på diverse fora.
Desuden så er det bare farligt at være herinde, for jeg risikerer bare at blive fristet til at få et ekstra ur, og det tør jeg ikke!

Mvh. Martin
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Tryktest / skift af pakning efter 2½ år inden badeferie? - af mhca - 13-03-2009, 09:21 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)