26-09-2012, 07:57 PM
Jeg har intet nedladende at sige om hans hjemmeside og mener heller jeg på noget tidspunkt har udtalt mig i den tone,
jeg konstateret bare at hvis man tog et (ifølge Diego) rutinepræget valg med en IWC så var man i den for nogen grå masse.
Syntes så også at den flittige brug af smilies i det mindste forsøger at vise at det hele er sagt med et glimt i øjet,
uden at der bliver talt nedladende til nogen.
Men jeg vil da gerne indrømme at jeg fandt det en smule pudsigt at et IWC bliver kaldt et rutine valg
af selv samme person som lige har landet et Breitling.
Det er da OK ikke at ville svare på de spørgsmål man bliver stillet,
jeg forstår bare ikke helt hvorfor man ikke kan forsvare sin udtalelse eller så sige at det var en svipser.
Men fair nok.
jeg konstateret bare at hvis man tog et (ifølge Diego) rutinepræget valg med en IWC så var man i den for nogen grå masse.
Syntes så også at den flittige brug af smilies i det mindste forsøger at vise at det hele er sagt med et glimt i øjet,
uden at der bliver talt nedladende til nogen.
Men jeg vil da gerne indrømme at jeg fandt det en smule pudsigt at et IWC bliver kaldt et rutine valg
af selv samme person som lige har landet et Breitling.
Det er da OK ikke at ville svare på de spørgsmål man bliver stillet,
jeg forstår bare ikke helt hvorfor man ikke kan forsvare sin udtalelse eller så sige at det var en svipser.
Men fair nok.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)