08-03-2009, 02:12 PM
Jeg er ikke til "nye" ure - og 3536 hører vel lidt med i den katagori. Har dog kastet mig ud i nogle få, rolex LV og explorer ll tritium som jeg stadigt regner i katagorien "nye ure"
Nå, men 3
IWC 3536 er for mig at se noget af det lækreste inden for dykkerure til en overkommelig pris. Rigtigt godt værk (ja ETA som i sig selv nok skal borge for at det bliver ved med at gå, og så en fornem efterbearbejdning hos IWC) + en flot kasse, et super bezel med ophævede tal og en af de bedste tryk og klik funktioner. Et tykt glas og en lænke (hvis den er på lænke
) som har en fantastisk og unik funktion når den skal har led af eller på - flotte end links + en flot lås.
Jeg ville som dykkerur (glem helium ventil, jeg skal slet ikke derned) - for den sags skyld bare som dykker ur til cykelturen i regnvejr, langt foretrække 3536 for alle dens efterfølgere med gult og hvad ved jeg på skiven
Stakkels Stefan som nu må sidde og overveje sit tab
vh
Nå, men 3
IWC 3536 er for mig at se noget af det lækreste inden for dykkerure til en overkommelig pris. Rigtigt godt værk (ja ETA som i sig selv nok skal borge for at det bliver ved med at gå, og så en fornem efterbearbejdning hos IWC) + en flot kasse, et super bezel med ophævede tal og en af de bedste tryk og klik funktioner. Et tykt glas og en lænke (hvis den er på lænke
Jeg ville som dykkerur (glem helium ventil, jeg skal slet ikke derned) - for den sags skyld bare som dykker ur til cykelturen i regnvejr, langt foretrække 3536 for alle dens efterfølgere med gult og hvad ved jeg på skiven
Stakkels Stefan som nu må sidde og overveje sit tab
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)