03-03-2009, 03:23 AM
hmm...
Cigar præferencer??
For mig startede det med nytårsaftens cigaren, som udover at kunne tænde for en milliard kroner fyrværkeri, også signalerede frihed, voksenhed(
) og stod godt til den smoking jeg altid bærer nytårsaften. Resultatet var dog altid det samme: jeg lugtede af gammel mand i flere dage efter.
Så kom gennembruddet:
Min underbo faldt for en kvinde på Cuba og pendulerede derfor frem og tilbage mellem Cuba og DK.
Han blev en sand cigar freak og kunne jo præsentere det ene vidunderlige kanonslag efter det andet.
Alle rullet på lårene af lokale smukke unge latinoskønheder....
En dør var åbnet, og har stået på klem siden.
Han leverer stadig, men bor nu på Cuba. Så, når man ser ham er der dømt proviantering!!!
Anyway,
For mig handler det lige så meget om, hvem jeg nyder cigaren med.
Med undtagelse af H. Christensen, N.Kidman gider jeg ikke nyde cigarer alene; det er en social ting for mig!!
og
Apostolado er ude!! Made in Cuba er inde!!
MVH
SK
Cigar præferencer??
For mig startede det med nytårsaftens cigaren, som udover at kunne tænde for en milliard kroner fyrværkeri, også signalerede frihed, voksenhed(
Så kom gennembruddet:
Min underbo faldt for en kvinde på Cuba og pendulerede derfor frem og tilbage mellem Cuba og DK.
Han blev en sand cigar freak og kunne jo præsentere det ene vidunderlige kanonslag efter det andet.
Alle rullet på lårene af lokale smukke unge latinoskønheder....
En dør var åbnet, og har stået på klem siden.
Han leverer stadig, men bor nu på Cuba. Så, når man ser ham er der dømt proviantering!!!
Anyway,
For mig handler det lige så meget om, hvem jeg nyder cigaren med.
Med undtagelse af H. Christensen, N.Kidman gider jeg ikke nyde cigarer alene; det er en social ting for mig!!
og
Apostolado er ude!! Made in Cuba er inde!!
MVH
SK
/SK

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)