02-03-2009, 12:41 PM
En artikel som hele vejen svarer til det jeg havde læste andre steder så skønt at man kan være enig. Der er så mange der uden problemer vil dykke med en 5 atm/50 meter sag - Det KAN gå, men er ikke tilrådeligt. God beskrivelse af det ekstra tryk man påfører ved svømning under vandet, eller ved at ramme vandoverfladen i et udspring.
Også lidt sjov jævnførsel med en Honda Civic der kan klare 190 km i timen en vis tid, men efter nogen tid ved få sammenbrud hvis man ikke slipper speederen eller kører i vanskelige omgivelser. Den KAN køre 190 men er ikke beregnet til det i lang tid i træk eller under hårde omstændigheder (op af Kassel bakkerne med speederen i bund) - Ure KAN også klare en del, men take care i alle fald er artiklens gode synspunkt, som alle med dykkerure burde læse igennem.
vh
Også lidt sjov jævnførsel med en Honda Civic der kan klare 190 km i timen en vis tid, men efter nogen tid ved få sammenbrud hvis man ikke slipper speederen eller kører i vanskelige omgivelser. Den KAN køre 190 men er ikke beregnet til det i lang tid i træk eller under hårde omstændigheder (op af Kassel bakkerne med speederen i bund) - Ure KAN også klare en del, men take care i alle fald er artiklens gode synspunkt, som alle med dykkerure burde læse igennem.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)