Hold jer LANGT væk fra dette ur...
Det er jo en smøre uden ende og som John skriver er der jo ikke noget incitament for Lauritz i at ændre procedurer. Jo mere seriøse de bliver jo mindre skrammel kan de tillade sig at sætte på auktion og jo dårligere bliver omsætningen.

Mit håb er bare at folk ikke er så blå øjede og stoler blindt på "eksperternes" vurderinger og beskrivelser. Desværre tror jeg rigtig mange almindelige mennesker køber ting på lauritz og ofte har de ikke kompetencer til at vurdere om de har købt katten i sækken. Når så der hver uge toner en ganske sympatisk vurderingsekspert fra Lauritz frem i "Hvad er det værd" på DR1, tror folk jo på at det er et seriøst foretagne og stoler på vurderingerne Icon_evil

Heldigvis syntes jeg sjældent urene går for mere end de reelt er værd. Så det tyder da på at byderne i denne kategori ved mere end Lauritz. Men der må være nogen der bliver snydt af disse fakes, plagiater og replica varer samt voldsomme overvurderinger.

Jeg har desværre opgivet kampen og advarer blot folk om at se sig for og undersøge tingene inden de byder samt bagefter. Heldigvis er der jo en fin fortrydelsesret.

/Mads
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Hold jer LANGT væk fra dette ur... - af 3F - 25-02-2009, 10:06 PM
Re: Hold jer LANGT væk fra dette ur... - af jacob jensen - 26-02-2009, 01:26 AM
Re: Hold jer LANGT væk fra dette ur... - af 3F - 26-02-2009, 10:48 AM
Re: Hold jer LANGT væk fra dette ur... - af Mads Gjødesen - 26-02-2009, 11:26 AM
Re: Hold jer LANGT væk fra dette ur... - af 3F - 26-02-2009, 12:58 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)