20-02-2009, 06:36 PM
Mange lækre kandidater. Tak
Havde aldrig før hørt om Korsbek. Det ser ok fedt ud, men hvordan er mærkets ’omdømme’? Fortis’ MarineMaster ser også superlækkert ud. Hvad angår omega, skal det nok være en PO, hvis jeg valgte dette mærke. MEN som påpeget af flere i tråden, så forsøger jeg at væbne mig med tålmodighed og give Precision Time lidt mere tid.
Jeg har netop modtaget følgende tekst i en mail:
Jeg satser på, at de overholder datoen denne gang, og at jeg dermed modtager uret i uge 10.
Havde aldrig før hørt om Korsbek. Det ser ok fedt ud, men hvordan er mærkets ’omdømme’? Fortis’ MarineMaster ser også superlækkert ud. Hvad angår omega, skal det nok være en PO, hvis jeg valgte dette mærke. MEN som påpeget af flere i tråden, så forsøger jeg at væbne mig med tålmodighed og give Precision Time lidt mere tid.
Jeg har netop modtaget følgende tekst i en mail:
Citat:Hello,
We are sorry but there has been a slight delay in processing your order due to a unexpected delay from Oris releasing your watch
We have been informed by the courier that your watch will now arrive in stock on FRIDAY 27TH FEBRUARY . Once it has arrived we will dispatch it immediately via Royal Mail special delivery (Next working day before 1pm).
We will email you when this has been completed along with the tracking details.
We do not expect any further delays and we apologise for any inconvenience caused.
Thank you for your patience
Jeg satser på, at de overholder datoen denne gang, og at jeg dermed modtager uret i uge 10.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)