19-02-2009, 10:08 AM
næh jeg må nok hellere fraholde mig at danne et indtryk af hvad din ordrette formulering: IWC'en bliver kedelig efter en tid....." Det betyder så ikke at du blev træt af den efter en tid. Nåh ja det kunne selvfølgelig også betyde at den ikke gad samarbejde eller blev tvær efter en tid. Havde ikke lige tænkt på muligheden, så godt ord igen herfra.
Jeg valgte af åbenlyse grunde at forstå det som det blev sagt(har umiddelbart svært ved at se nødvendigheden af at kende en modpart for at have et udgangspunkt som jeg), og kunne så ikke få det til at sampakke med din senere grundgivelse for videresalg af IWC´en. Så hvis IWC´en havde været i spitzenzustand så havde du beholdt den, selv om den blev kedelig efter en tid. Jo Jo, ingen ko på glatis herfra.
Jeg valgte af åbenlyse grunde at forstå det som det blev sagt(har umiddelbart svært ved at se nødvendigheden af at kende en modpart for at have et udgangspunkt som jeg), og kunne så ikke få det til at sampakke med din senere grundgivelse for videresalg af IWC´en. Så hvis IWC´en havde været i spitzenzustand så havde du beholdt den, selv om den blev kedelig efter en tid. Jo Jo, ingen ko på glatis herfra.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)