"Man skal aldrig gå tilbage til en fuser"
hannover_dk Skrev:
Tukjær Skrev:Makita:

Breitling urene er jeg da ikke flov over, hvor har du fået den ide fra?

Aquatimeren blev solgt fordi den ikke havde en flot stand..... Men superfedt ur, som fik mine Breitlings til at virke billige (næsten).....

Og jeg er da ret ligeglad hvad andre mener om mine ure. Jeg søger andres mening til inspiration, ikke andet....

Størrelsen på mine ure variere fra 40-45,5mm, så her er jeg da heller ikke låst......

Om der er andet end Divers der kan friste..... Sikkert..... Det må tiden vise....

"Glæden ved det enkelte ur....." Der har du nok ret..... Mindre fokus på hvor mange der er, og mere fokus på det enkelte ur....
Jeg havde også lidt svært (meget) ved at forstå hvad Makita skrev. Du har da udstrålet større glæde ved Breitling end nogen anden herinde jeg kan huske?
Din beskrivelse af IWC Aquatimeren - som du fik den - ser jeg også bare som typisk dig, ærlig i den bedømmelse af hvad du får og ser - og slet ikke af hvad andre siger

Jeg ser absolut også dig som en der gerne vil ha inspiration, men derudover mere end nogen anden giver f... i hvad andre mener når du køber - og er langt mere svingende i nogen anden herinde - men ikke fordi "andre mener"

Størrelsen?? tjo - du vil da i alle fald ikke under 40 mm om jeg har læst dig ret - Divere eller ikke - det tror jeg du har styr på, selv om du ved g.. springer lidt rundt i det Icon_e_smile Du har opbygget sen stor erfaringsbase, og det har, som jeg har læst dig, ikke kostet det voldsomme.
vh

Tak, John. Det er også sådan jeg selv føler at jeg er.....
Svar

Beskeder i denne tråd
"Man skal aldrig gå tilbage til en fuser" - af Tukjær - 17-02-2009, 08:44 PM
Re: "Man skal aldrig gå tilbage til en fuser" - af jacob jensen - 17-02-2009, 09:39 PM
Re: "Man skal aldrig gå tilbage til en fuser" - af Tukjær - 17-02-2009, 11:06 PM
Re: "Man skal aldrig gå tilbage til en fuser" - af Tukjær - 17-02-2009, 11:11 PM
Re: "Man skal aldrig gå tilbage til en fuser" - af jacob jensen - 18-02-2009, 12:08 PM
Re: "Man skal aldrig gå tilbage til en fuser" - af jacob jensen - 18-02-2009, 01:25 PM
Re: "Man skal aldrig gå tilbage til en fuser" - af jacob jensen - 18-02-2009, 05:51 PM
Re: "Man skal aldrig gå tilbage til en fuser" - af jacob jensen - 18-02-2009, 06:19 PM
Re: "Man skal aldrig gå tilbage til en fuser" - af Tukjær - 18-02-2009, 08:38 PM
Re: "Man skal aldrig gå tilbage til en fuser" - af Tukjær - 19-02-2009, 09:46 AM
Re: "Man skal aldrig gå tilbage til en fuser" - af Tukjær - 19-02-2009, 09:59 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)