Det skulle være så godt med gummi!
#6
Gummiremmen ser flot ud til uret - det må jeg sige Icon_e_biggrin

Men, Baun, jeg kan nu godt forstå, at remmen ikke er den mest behagelige ... min første tanke, da jeg så remmen: Hvor søren er "ventilationen" ? Det kan godt være, at ikke alle bryder sig om de forskellige "vent" typer og/eller huller på gummiremmene, men lad mig forsikre: De HAR en berettigelse - en lille ubetydelig sag, som kan kaldes "komfort" Icon_e_wink

Personligt, så startede jeg ud med at være helt tosset med læderremme til alle urtyper. Så skulle det være lænke. Nu er jeg så tilbage - fordi jeg har flest divere - ved originalen: Divere skal have gummirem Icon_e_biggrin

I mine øjne, der har gummiremmene den fordel, at de sidder super godt på armen (hvis udluftningen er i orden), at de kan tåle vand, sol og skidt, og at de samtidig sidder hvor man placerer dem - i tillæg, så er de "multi-justerbare". F.eks. uden på en våddragt, skiundertrøje eller lignende "hud-beskyttelse".

Min yndlingsgummirem er Seikos "Daloaz" rem. Ingen skønhed, men den har SÅ meget at byde på i alle de øvrige kategorier Icon_e_wink

İmage
De venligste hilsner, John
Svar


Beskeder i denne tråd
Det skulle være så godt med gummi! - af baun - 16-02-2009, 08:13 PM
Re: Det skulle være så godt med gummi! - af Tukjær - 16-02-2009, 08:17 PM
Re: Det skulle være så godt med gummi! - af HG - 16-02-2009, 08:21 PM
Re: Det skulle være så godt med gummi! - af Submersible - 16-02-2009, 08:22 PM
Re: Det skulle være så godt med gummi! - af HG - 16-02-2009, 08:25 PM
Re: Det skulle være så godt med gummi! - af Joepete_phpbb3_import15783 - 16-02-2009, 08:31 PM
Re: Det skulle være så godt med gummi! - af jacob jensen - 18-02-2009, 06:23 PM
Re: Det skulle være så godt med gummi! - af Tukjær - 19-02-2009, 09:51 AM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)