14-02-2009, 08:59 AM
Jeg krydser fingre og venter... Men jeg er efterhånden ligeglad, bare jeg får mit ur... Snart...
Som sideinfo kan jeg oplyse, at de £ 822,45 som uret koster (inkl. levering og justering af lænke) svarede til 6.581 kr. på bestillingsdatoen (d. 21. jan.), mens beløbet er vokset til 6.932 kr. i følge dagens kurser. Altså der en 'fordyrelse' på ca. 350 kr. Trælse penge, men overordnet set er prisen stadig ok (i forhold listeprisen i DK på 11.500 kr.).
Har fået følgende meddelelse fra Precision Time, så der sker - forhåbentligt - noget i næste uge.
Som sideinfo kan jeg oplyse, at de £ 822,45 som uret koster (inkl. levering og justering af lænke) svarede til 6.581 kr. på bestillingsdatoen (d. 21. jan.), mens beløbet er vokset til 6.932 kr. i følge dagens kurser. Altså der en 'fordyrelse' på ca. 350 kr. Trælse penge, men overordnet set er prisen stadig ok (i forhold listeprisen i DK på 11.500 kr.).
Har fået følgende meddelelse fra Precision Time, så der sker - forhåbentligt - noget i næste uge.
Citat:Your order has been processed and it is due in stock WEEK COMMENCING 15TH FEB 2009 pending no delays from our couriers
When it arrives in stock it will be posted to you via Royal Mail Special Delivery (next day) and the tracking details will be emailed to you when it becomes available.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)