13-02-2009, 07:47 PM
Jo jo - jeg kan også leve uden told - men hvor går grænsen - skal vi ikke også lige lade debatten køre lidt rundt om moms svindel (ligger vel i øvrigt i det) - skattesnyd (er det ene så meget bedre end det andet) osv.
Jeg er enig i det er meget at jage med megen lidt gevinst - men hvad går debatten på.
Om man kan føle sig tryg ved at snyde i moms og told
eller
Hvordan man bedst snyder (med at sende æsken separat f.eks)
eller
at man ikke principielt bryder sig om menneskejagt, men bestemt heller ikke anbefaler told og moms svindel - lige så lidt så al anden svindel
Kald det helligt, men hvor pokker gå grænsen mellem lidt told og moms svindel på et ur til 40.000 kr - eller flere ting over årene - og så lidt skattesnyd med at få penge udbetalt i udlandet eller fake papirer. Den er lidt tynd den grænse
Hvad den enkle gør gir jeg f.... i, men jeg synes ikke det bliver så smukt som en forumsdiskution om risikoen for at blive taget . Just my 5 penny
vh
Jeg er enig i det er meget at jage med megen lidt gevinst - men hvad går debatten på.
Om man kan føle sig tryg ved at snyde i moms og told
eller
Hvordan man bedst snyder (med at sende æsken separat f.eks)
eller
at man ikke principielt bryder sig om menneskejagt, men bestemt heller ikke anbefaler told og moms svindel - lige så lidt så al anden svindel
Kald det helligt, men hvor pokker gå grænsen mellem lidt told og moms svindel på et ur til 40.000 kr - eller flere ting over årene - og så lidt skattesnyd med at få penge udbetalt i udlandet eller fake papirer. Den er lidt tynd den grænse
Hvad den enkle gør gir jeg f.... i, men jeg synes ikke det bliver så smukt som en forumsdiskution om risikoen for at blive taget . Just my 5 penny
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)