13-02-2009, 04:50 PM
bjorn_e58 Skrev:Og vi ved jo heller ikke om Lollands flinke dame eller hendes mand selv var det godtroende fjols, der købte uret i sin tid, eller om de købte ti for at lave en lille nebengesjæft.Nej det kan nemlig forekomme. Jeg har flere gange haft en af mine sønners venner eller veninder som er kommet med et ur de har arvet efter deres far eller anden som var gået bort. Mine sønner har sagt at jeg da kan se på den, og selv om jeg ikke er Rolex mand har jeg ret ubesværet kunne sige Fake om dem, og det har så været det, selv om de faktisk ofte har været skuffede, fordi altid havde troet far gik med Rolex.
/Bjørn.
En del andre, kender ikke nogen der måske ved noget, og tænker ikke så voldsomt (ikke den hurtigst svingende balance i kassen). De vil måske bare se ROLEX og så skal det ind DBA og nogen siger at sådan et ur kan de få 20.000 kr for - og så.... ....
Ikke så meget forsøg på svindel, men en mix af håb og manglende realitetsans kan det være.
Jeg har faktisk pt en sådan forespørgsel liggende - en fin "Breitling" kronograf - automatik. Desværre har "Breitling" fabrikken glemt at sætte pushers på til kronografen, så den er svær at teste selv om subdials skam findes
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)