Sådan indsætter du billeder i et indlæg på Urforum
Tomcat27 Skrev:Er jeg så den eneste der ikke kan få det link til at virke ?
Næh - du var faktisk ikke den eneste (øv?)
I forbindelse med forum'ets opdatering er directory hierakiet ændret.
Alle tidligere referencer til "gamle" indlæg eller artikler på urforum "gik r..... gang i saltpeter".

Der hvor jeg er kommet frem og har konstateret miseren, er fejlen udbedret.

.... på denne fredag d. 13 (hvor alt grumt skulle kunne ske på internettet), vil jeg fremkomme med følgende hjertesuk:
# Det er ikke tilstrækkeligt, at man laver lidt små-passiar om at et link ikke fungerer.
# Der skal sendes en PB til den som kan rette fejlen. Som forfatter til tråden er det altså til Geodoc.
# Desuden er i nogle "slemme" drenge. nå da da da da!

jo! - når der er begået et godt indlæg eller en fremragende tråd, der bliver optaget på Link Centralen, sker det med næsten usvigelig sikkerhed:
....afkryds det korrekte svar:
□ "Rydder i op i jeres billeder på PhotoBucket", eller
□ "Fucker i jeres billeder på PhotoBucket op".
I begge tilfælde er resultatet, at interessant og værdifuld information "visner".
På denne måde er nogle af vort forums allerbedste artikler blevet fjernet fra Link Centralen og emnet ligger nu i "baggrund" og lumrer; med henblik på at netop den dybe tallerken bliver genopfundet.

Efter således at have fået denne fredags morgensurhed ud af kroppen, tilønskes i en god dag, med et behageligt indløb til den forestående WE.

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Sådan indsætter du billeder i et indlæg på Urforum - af Geodoc - 13-02-2009, 09:05 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)