08-02-2009, 05:03 PM
Jeg ville som sagt ikke skrive mere men vil godt lige slutte rigtig af
jeg tror vi er mere enige end som så Makita.
Enzo ferrari var en hård nyser ingen tvivl om det,det er der heller ikke om at han faktiske
kun anså produktions Ferrarier som et nødvendigt onde for at finansiere hans elskede
racerbiler.
Når det kommer til historien Lamborghini Miuraen så er den lavet som et svar
til Ferrari bla fordi Ferruccio Lamborghini var udtilfreds med koblingen på hans Ferrari,tilmed opdagede han da han skulle skifte koblingen på sin Ferrari at det næsten var den samme Borg and Beck kobling der sad i Ferrarien som i hans Traktore,til Ferrarien kostede den bare ti gange mere denne opdagelse gjorde også at han troede på
at han kunne tjene penge på bilproduktion
Da han forelage Enzo Ferrari sin utilfredshed blivet han ganske rigtig sendt væk
med besked om at holde sig til sine Traktore.
Han var nu fast besluttede på at sætte Enzo Ferrari på plads og Miuraen var født
(en af de flotteste model de har bygger ever)
Historien kan læses i bogen Great Marques of ITALY by Jonathan Wood
(man må selvfølgelig selv om man vil tror på den)
Jeg lader den hvile her
jeg tror vi er mere enige end som så Makita.
Enzo ferrari var en hård nyser ingen tvivl om det,det er der heller ikke om at han faktiske
kun anså produktions Ferrarier som et nødvendigt onde for at finansiere hans elskede
racerbiler.
Når det kommer til historien Lamborghini Miuraen så er den lavet som et svar
til Ferrari bla fordi Ferruccio Lamborghini var udtilfreds med koblingen på hans Ferrari,tilmed opdagede han da han skulle skifte koblingen på sin Ferrari at det næsten var den samme Borg and Beck kobling der sad i Ferrarien som i hans Traktore,til Ferrarien kostede den bare ti gange mere denne opdagelse gjorde også at han troede på
at han kunne tjene penge på bilproduktion
Da han forelage Enzo Ferrari sin utilfredshed blivet han ganske rigtig sendt væk
med besked om at holde sig til sine Traktore.
Han var nu fast besluttede på at sætte Enzo Ferrari på plads og Miuraen var født
(en af de flotteste model de har bygger ever)
Historien kan læses i bogen Great Marques of ITALY by Jonathan Wood
(man må selvfølgelig selv om man vil tror på den)
Jeg lader den hvile her
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)