URMAGERE - FORSTANDIGE MELD IND TAK
hannover_dk Skrev:Jeg har længe haft et gammelt Zenith som jeg mener dette George Favre - med kyrilsik skift er - men

Skiven er repareret så ikke så spændende som så, men vises for at vise uret - rep sidder som lille klat ved kl 18
İmage
Uret går svinger langsomt - men går - og mekanismen imponerer heller ikke, ud over det er ganske høj og dermed lidt speciel - men så kommer i det tredie billede spørgsmået - så hæng ud dette billede med
İmage
I så i det billede, at der er en "sjov - indstilling" kunne se ud til at være til en nøgle i den øverste del af værket på billedet - her er den lidt nærmere - hvad mon den er til - det er jo ikke finindstillingen
İmage

Umagere - kom så Lars - Peter (spørg din far det er jo lidt før din tid Icon_e_smile ) Jørgen Krognos - du ser jo med men svarer ikke ofte - Bo Mølbak ditto - eller Rune (jaja for ung men noget må i da lære idag)
HVAD er det?
vh
Milde moster - det kan jo sagtens være forklaringen - har andre bud - tusind tak for dit Makita - det kan sagtens være DET - Var det almindeligt elller - men har andre?
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: URMAGERE - FORSTANDIGE MELD IND TAK - af hannover_dk - 01-02-2009, 01:20 AM
Re: URMAGERE - FORSTANDIGE MELD IND TAK - af Lars - 01-02-2009, 11:49 AM
Re: URMAGERE - FORSTANDIGE MELD IND TAK - af Lars - 01-02-2009, 08:39 PM
Re: URMAGERE - FORSTANDIGE MELD IND TAK - af Lars - 01-02-2009, 08:45 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)