01-02-2009, 12:16 AM
Jeg har længe haft et gammelt Zenith som jeg mener dette George Favre - med kyrilsik skift er - men
Skiven er repareret så ikke så spændende som så, men vises for at vise uret - rep sidder som lille klat ved kl 18

Uret går svinger langsomt - men går - og mekanismen imponerer heller ikke, ud over det er ganske høj og dermed lidt speciel - men så kommer i det tredie billede spørgsmået - så hæng ud dette billede med

I så i det billede, at der er en "sjov - indstilling" kunne se ud til at være til en nøgle i den øverste del af værket på billedet - her er den lidt nærmere - hvad mon den er til - det er jo ikke finindstillingen

Umagere - kom så Lars - Peter (spørg din far det er jo lidt før din tid
) Jørgen Krognos - du ser jo med men svarer ikke ofte - Bo Mølbak ditto - eller Rune (jaja for ung men noget må i da lære idag)
HVAD er det?
vh
Skiven er repareret så ikke så spændende som så, men vises for at vise uret - rep sidder som lille klat ved kl 18

Uret går svinger langsomt - men går - og mekanismen imponerer heller ikke, ud over det er ganske høj og dermed lidt speciel - men så kommer i det tredie billede spørgsmået - så hæng ud dette billede med

I så i det billede, at der er en "sjov - indstilling" kunne se ud til at være til en nøgle i den øverste del af værket på billedet - her er den lidt nærmere - hvad mon den er til - det er jo ikke finindstillingen

Umagere - kom så Lars - Peter (spørg din far det er jo lidt før din tid
HVAD er det?
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)