25-01-2009, 01:25 PM
Det er sjovt du nævner det med glæden ved at anskaffe sig en dyr ting. Jeg talte faktisk med Bo om det igår, da jeg hentede uret. For mit vedkommende er dette mit første rigtige dyre urkøb (+25 kilo). Der er slet ingen tvivl om at for mig er glæden utrolig stor, da jeg har måtte spare sammen til dette køb igennem det sidste års tid. Samtidig ligger der mange overvejelser bag. Det er bestemt ikke noget jeg bare går ud og gør. Har brugt mange stille stunder på og retfærdiggøre overfor mig selv at det er okay at bruge hvad der svarer til 1/4 årsløn efter skat, på noget så banalt som et ur. Men for mig er det belønningen for hårdt slid, har haft mange ekstra vikartimer og nu kan jeg så nyde frugten af mit arbejde. Det er skønt! 
Det er helt rigtigt husket at jeg er mest til lænker, men der findes jo utrolig mange virkelig lækre remme til Panerai, så jeg er sikker på jeg nok skal finde en der passer mig. Indtil videre bruger jeg den med gummi-remmen. Den er dejlig blød og faktisk meget behagelig.
Det er helt rigtigt husket at jeg er mest til lænker, men der findes jo utrolig mange virkelig lækre remme til Panerai, så jeg er sikker på jeg nok skal finde en der passer mig. Indtil videre bruger jeg den med gummi-remmen. Den er dejlig blød og faktisk meget behagelig.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)