25-01-2009, 12:57 PM
Jeg har haft det på samme måde Morten. Var heller ikke synderlig begejstret første gang jeg så et Panerai på billeder. Tror det tager lidt tid inden man vænner sig til designet. Før jeg tog til København igår og handlede havde jeg faktisk aldrig set et Panerai "in real life", men idag hvor der sidder et på min arm, er jeg ret sikker på at det ikke er den sidste jeg har købt. Det er et virkelig lækker ur og bestemt ikke et man ser hver dag.
Claus, jeg har faktisk haft Panerai i tankerne et stykke tid, men pengene skal jo også være der. Et ur i den prisklasse er en stor udskrivning for en fattig pædagog/skolelærer.
Men du var da også selv ved og snakke om et Panerai 24 på et tidspunkt mindes jeg? Er du helt gået fra det igen eller...?
Claus, jeg har faktisk haft Panerai i tankerne et stykke tid, men pengene skal jo også være der. Et ur i den prisklasse er en stor udskrivning for en fattig pædagog/skolelærer.
Men du var da også selv ved og snakke om et Panerai 24 på et tidspunkt mindes jeg? Er du helt gået fra det igen eller...?

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)