17-03-2013, 05:22 PM
Hvordan finder et nyt ur frem til jer?
Er det fotos som i ser, der gør det interessant?
Er det fordi det mangler I jeres samling?
Er det fordi det er et I har haft før, og fortrudt at I solgte det?
Eller eller eller.......
For mit eget vedkomne er jagten begyndt på et dykkerur. Jeg har et Seiko Samurai, men ønsker et mere - andet - anderledes - eller hvad ved jeg
Pt. er dem der er i spil:
Sinn U1 - har haft den, men kunne godt finde på at få et igen. Dejligt kompromisløst ur, til en fornuftig penge.
Omega 2531, det var det ur der startede min interesse (selvom det ur jeg fik købt var midsize og quarts
) fås til ok penge.
Omega PO 42mm, har haft flere i forskellige udgaver. Mest vil med sort skive, sort lynette og orange tal. Er steget meget de seneste år, men stadig indenfor budgettet.
Omega 2254, vel nok det smukkeste dykkerur der er lavet, men har hurtigt solgt dem jeg har haft (måske kedeligt design når alt kommer til alt
)
Breitling Vintage Navitimer - se her er så problemet
, ikke dykkerur, meeeeeen det trækker bare så meget i mig for tiden. Men prisen er noget mere end jeg har lyst til at betale for tiden......
Men listen ændres dagligt, så mon ikke at det er noget helt andet jeg ender med
Hvordan indkredser I jeres valg
God søndag aften til jer alle
Er det fotos som i ser, der gør det interessant?
Er det fordi det mangler I jeres samling?
Er det fordi det er et I har haft før, og fortrudt at I solgte det?
Eller eller eller.......
For mit eget vedkomne er jagten begyndt på et dykkerur. Jeg har et Seiko Samurai, men ønsker et mere - andet - anderledes - eller hvad ved jeg
Pt. er dem der er i spil:
Sinn U1 - har haft den, men kunne godt finde på at få et igen. Dejligt kompromisløst ur, til en fornuftig penge.
Omega 2531, det var det ur der startede min interesse (selvom det ur jeg fik købt var midsize og quarts
Omega PO 42mm, har haft flere i forskellige udgaver. Mest vil med sort skive, sort lynette og orange tal. Er steget meget de seneste år, men stadig indenfor budgettet.
Omega 2254, vel nok det smukkeste dykkerur der er lavet, men har hurtigt solgt dem jeg har haft (måske kedeligt design når alt kommer til alt
Breitling Vintage Navitimer - se her er så problemet
Men listen ændres dagligt, så mon ikke at det er noget helt andet jeg ender med
Hvordan indkredser I jeres valg
God søndag aften til jer alle
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)