10-01-2009, 03:45 PM
Joepete Skrev:Jeg havde engang fornøjelsen af at kende en mand, som elskede GODE ting, som han kaldte dem. Det skulle være bestemte mærker og kostede ofte en ordentlig sjat penge. Han forsøgte ALDRIG én eneste gang, at foreslå mig, hvad jeg skulle købe. Dels vidste han godt, at jeg ikke havde råd, og dels vidste han også, at andre kunne finde glæde i andet end det han selv foretrak. Se, dét er både karakter og integritet i en og samme person
Kom han heller ikke med forslag, hvis han blev spurgt - det er jo det vi bliver konstant herinde - ikke?
Hvis man, som mange hævder herinde, er fløjtende ligeglade med hvad andre synes, forstår jeg egentlig ikke hvorfor man viser sine ure, kommer med sine holdninger og i det hele taget deltager på den måde.
Så skulle man jo kun deltage i rent tekniske og objektive debatter, hvad der muligvis også er nogen der gør, men ikke alle dem, der hævder at være "fuldstændig ligeglade med hvad andre mener om ens ur eller bil eller hus eller "whatever".
Er der ikke en god portion selvbedrag i os alle sammen, når det kommer til stykket?
Når vi skal til 25 års jubilæum med gyminasieklassen er vi ganske bevidste om hvilke signaler vi udsender med bil, tøj og (for vores vedkommende) også uret!
vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)