10-01-2009, 02:59 PM
Referencer ... det er en rigtig god og konstruktiv tråd, som du har startet, Sub
I mit fag, der ser jeg det som min aller fornemste opgave, at finde det menneske jeg står overfor, lige nøjagtig dér, hvor dét mennekse er ! Kun ved at gøre det, så kan jeg hjælpe. Hvis jeg tror andet, så er jeg i indbildning - Kierkegaard har sagt det så flot, men meget smukkere ord
Det lyder enkelt, men hvor er det svært, at tilsidesætte sig selv, for at kunne sætte sig i et andet menneskes sted - og hvor fejler jeg dog tit ...
Det skal dog ikke afholde mig fra at forsøge igen og igen og igen ... For den ene person, som det så lykkes mig at nå, for den person, der kan det vise sig at gøre en stor forskel ...
Btw, så ville JEG rigtig gerne se den Casio samling, og også gerne høre dine ord til samlingen. På forhånd tak !
I mit fag, der ser jeg det som min aller fornemste opgave, at finde det menneske jeg står overfor, lige nøjagtig dér, hvor dét mennekse er ! Kun ved at gøre det, så kan jeg hjælpe. Hvis jeg tror andet, så er jeg i indbildning - Kierkegaard har sagt det så flot, men meget smukkere ord
Btw, så ville JEG rigtig gerne se den Casio samling, og også gerne høre dine ord til samlingen. På forhånd tak !
De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)