07-01-2009, 07:17 PM
Jeg er sikker på, at IWC med den nye serie følger smagen i det asiatiske og formentlig også det amerikanske marked. Det er uden tvivl også derfor, at der er stærk kritik af den nye collection i det tysk-sprogede IWC-forum, mens det engelske forum er langt mere positivt. Her blever man nu også holdt i kort snor af moderator 
Jeg kan umiddelbart godt lide Aquatimer 2000. De nemt udskiftelige remme efter Cartiers patent må også være en fordel.
De andre modeller er slet ikke min smag.
Dykker-ure (og flyver-ure) i guld bliver aldrig min smag! Det næste bliver vel diamanter a la Rolex.
Jeg holder meget af IWC, men jeg føler, at de tænker for lidt på smagen i det central-europæiske marked. Nå, der er sikkert også mange flere penge i østen - endnu.
Jens-Kristian
Jeg kan umiddelbart godt lide Aquatimer 2000. De nemt udskiftelige remme efter Cartiers patent må også være en fordel.
De andre modeller er slet ikke min smag.
Dykker-ure (og flyver-ure) i guld bliver aldrig min smag! Det næste bliver vel diamanter a la Rolex.
Jeg holder meget af IWC, men jeg føler, at de tænker for lidt på smagen i det central-europæiske marked. Nå, der er sikkert også mange flere penge i østen - endnu.
Jens-Kristian

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)