04-01-2009, 11:51 AM
Tak for de gode svar
.Jeg vil lige nævne det næste gang jeg er dernede,og så vil jeg begynde med at "gå det til" i en 14 dages tid,og så se hvordan præcisionen på uret er blevet.Forresten så "ligger" alle mine ure med bagsiden nedad,når jeg ikke går med dem.Det har de altid gjort.
En anden ting-Jeg købte et Omega X33 Speedmaster for nogen tid siden,og der skulle sættes nyt batteri i det,og det blev gjort hos Regent Ure i København,der bagefter sjovt nok også tryktestede uret til 150 meter,så det kan være at de fleste urmagere kun har udstyr der kan klare dét tryk???.Forresten,så har uret vundet 5 sekunder på 6 ugers tid-er det normalt for et Omega Quarz ur
.Mit Seamaster quarz ur vinder kun ét sekund på et helt år!!!.Og det købte jeg som nyt i 2007,så måske har det fået bedre quarz værker hos Omega??.
Hilsen Fortissimo
En anden ting-Jeg købte et Omega X33 Speedmaster for nogen tid siden,og der skulle sættes nyt batteri i det,og det blev gjort hos Regent Ure i København,der bagefter sjovt nok også tryktestede uret til 150 meter,så det kan være at de fleste urmagere kun har udstyr der kan klare dét tryk???.Forresten,så har uret vundet 5 sekunder på 6 ugers tid-er det normalt for et Omega Quarz ur
Hilsen Fortissimo
I samlingen lige nu:Rolex Explorer 2-F serie,
Fortis Cosmonaut Chronograph Lemania 5100,Fortis Chronograph Val.7750,Fortis Cosmonaut Day/date,Fortis Spacematic Day/date,Fortis Flieger 34mm,Omega Seamaster Professional Quarz.
IWC Portofino,Rolex Datejust
Fortis Cosmonaut Chronograph Lemania 5100,Fortis Chronograph Val.7750,Fortis Cosmonaut Day/date,Fortis Spacematic Day/date,Fortis Flieger 34mm,Omega Seamaster Professional Quarz.
IWC Portofino,Rolex Datejust

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)