30-12-2008, 08:52 AM
Submersible Skrev:det er da blevet til et par år, men det var før jeg blev far.
Idag er det kun tosser som melder sig til denne form for tjeneste. Fatter ikke at de ikke lærer at man skal holde sig langt væk, men pengene trækker desværre for meget i de unge mennesker og derfor kommer de hjem i kister.
Jeg må desværre stærkt bedrøvet sige, at den kommentar ikke faldt i god jord her. Kan godt være, at der er mange der mener, at det er en nem måde at forbruge nogle år, mens de beslutter hvad der skal ske med deres fremtid, men der er også nogle der ser en mening med det.
Jeg kendte en af de danskere som forleden dag ankom til Roskilde Lufthavn i en kiste, og jeg ved med garanti, at han ikke valgte at tjene på denne måde for de nemme penge. Så pas lige på lige jeres skriftlige udtrykkelser, specielt når sætningerne inkludererer tunge detaljer som personer i kister.
Hilsen Martin (der endnu engang gerne vil sende en tanke til Sebastian La Cour Holm og hans pårørende.)
PS. Om vi bør deltage så talstærkt i krigen som vi gør, det er en helt anden diskussion, og generelt synes jeg ikke den type diskussioner hører til her. Følte blot, at jeg gerne ville sige, at jeg ikke synes at man skal udtrykke sig så firkantet.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)