07-12-2008, 08:47 PM
Tio Malo Skrev:Citat:Nu er sådan en afstemning jo anonym, men jeg tror ikke at folk med dykker ure i 20K+ klassen tager dem med i vandet, PÅ TRODS AF de er designet til det (husk at vi snakker dykkerure 200-300m ?+)
Men håber at min påstand er forkert.....
Din påstand er forkert (som du selv håber).
Kender en del folk herfra og - stort set - alle har dykkerure i prisklassen 33K + og bader glædeligt med dem.
Alt andet ville være en fornærmelse mod et ur som er bygget at dykke med !
Jeg har mine ure på hele tiden, døgnet rund og det med prisen har ikke noget med sagen at gøre.
Men, alle mine klokker efterses + pakningerne skiftes og smøres med silikone + urene trykprøves bagefter.
Når det er gjort og man husker at lukke drejekronen, er den hellige gral velbevaret.
Og selvfølgeligt går man med dykkerur pga. robustheden og pga. at det er vændtæt, men også pga. signalværdien (signalerer kvalitetsbevisthed, økonomisk overskud, maskulin / macho, sporty & strømliniethed).
Jo - jeg dykkede ivrigt. Engang.
Nu er det vildeste vandsport at bade junior i badekarret og deltage 2 gange om året en guidet dykkertour på ferien med 5 andre bløddyre.![]()
Cheers - John
Jeg syntes bare at jeg tidligere har læst at nogle ikke var meget for at bruge sit ur, men den "sum" de havde betalt - hvilket jeg syntes er synd.
Men jeg kan se at folk - heldigvis - bruger deres ure
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)