urrea på kaplans??
Jeg har checket Vintage Omegaer.

Sidste måned da der var Watches var de lidt for dyre synes jeg. Denne måned fik jeg 2 ud af 4 ure jeg bød på, så lidt mere rimeligt, men også hjulpet af kursen.

Yderligere har jeg den fordel at jeg kan spare de godt 400 kr til forsendelse, da jeg selv kan hente.

Man skal være opmærksom på at der ikke er returret på Kaplans.

Jeg har købt ca 25 Vintage Omegaer og de fleste har jeg haft i hånden inden jeg byder. Det efter min mening stort set umuligt at vurdere skiven udfra Deres billeder - og de skriver damaged dial på dem alle, så de er dækket ind.

Fx. fik jeg en meget smuk two tone - som på billedet absolut ikke lignede en two tone. En goid forretning Icon_razz - omvendt kan der sagtens gemme sig grimme grønne skygger i kanten - altså, man tror det er skygger, men det er i virkeligheden misfarvning.

Jeg vil også sige, at Peter Halse i Horsens har været en uvurderlig hjælp til at få flere af de ure jeg har købt på Kaplans, bragt i fin form!

Jeg prøver at undgå grimme skiver, men har måttet sende en 3-4 stykker til redail og sælge efterfølgende - ofte ikke nogen særlig god forretning Icon_twisted

vh Baun
Svar

Beskeder i denne tråd
urrea på kaplans?? - af makita - 07-12-2008, 03:14 AM
[Intet emne] - af baun - 07-12-2008, 11:16 AM
Ikke solgt - af jk_phpbb3_import15746 - 07-12-2008, 01:22 PM
[Intet emne] - af makita - 07-12-2008, 05:07 PM
Re: Ikke solgt - af makita - 07-12-2008, 05:27 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)