06-12-2008, 02:21 PM
Sub'erman Skrev:En smuk Prinsesse!!Prinsessen er mere end bare smuk - stort tillykke![]()
MVH
SK
Nå - jeg svarede at jeg ikke dykker med mine vintage dykkerure. Det er i alle fald helt sandt.
Jeg ved ikke hvordan jeg ville forholde mig til at dykke med f.eks IWC 3536 fra Klaus M - som har holdt det 100% ridsefrit indtil jeg købte det af ham - jeg tror ikke jeg ville nænne det; selv om det jo ikke er gammelt nok til at være vintage i mine øjne (den gamle diskution - men vintage for mig er fra før quarts krisen = sådan noget med før 1970-75)
Jeg kunne derfor nok have krydset af også i den med ikke at dykke med noget til over 15.000.
Jeg dykker kun for sjovt og i dag kun med snorkel, og til det formål hr jeg, som en del ved, indkøbt 3 billige (under 60 euro) dykkerure for 7 år siden - så jeg og mine to voksne sønner napper et på armen, når vi hopper i baljen og snorkler ved sommerhuset. Ukompliceret - og den dag pakningerne ikke holder, kan vi tage det med et smil, men i nu 7 år har de holdt perfekt, og automatikken smækker dem igang så snart de kommer på armen, selv om de hviler det meste af året, og kun lige stilles og bruges når vi svømmer
Pinligt kan nogen mene - men de løser deres opgave

vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)