22-11-2008, 06:43 PM
Jeg ved godt Ban ikke er så vild med at snakke priser og stor respekt for det - men når vi nu er inde på det - ja jeg tror jeg var hoppet i gryden hvis jeg havde set den til de 9k
Det jeg ikke helt forstår er hvor man får bagkassen fra. Hvis maskinen er fra et slagtet ur, så kunne bagkassen være fra samme - og så ville selv Omega gi dåbsattest. Der ligger måske en del kasser af den slags i NOS? Det må der måske næsten gøre
Størrelsen kommer du til leve fint med, du som bytter ur så ofte kan sagtens finde lejligheder det passer til - og på armen med det, ikke noget med at gemme væk så det ikke får ridser - ure skal gås med
vh
Det jeg ikke helt forstår er hvor man får bagkassen fra. Hvis maskinen er fra et slagtet ur, så kunne bagkassen være fra samme - og så ville selv Omega gi dåbsattest. Der ligger måske en del kasser af den slags i NOS? Det må der måske næsten gøre
Størrelsen kommer du til leve fint med, du som bytter ur så ofte kan sagtens finde lejligheder det passer til - og på armen med det, ikke noget med at gemme væk så det ikke får ridser - ure skal gås med
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)