En tur på Strøget for at se IWC Mission Earth
Var inde ved Hvelplund og prøve Big Ingenieur igår, uden overhovedet at have set indlæget her - bare jeg dog havde gjort den så jeg kunne have gået over på den anden side af gaden.
Nå, men jeg prøvede BI'en, og var virkelig positivt overraskede over komforten.. Ydermere er det jo en suuuuper lækker læderrem der sidder på, men jeg er nok mere hoook'ed på Mission Earth modellen. Den nåede jeg så ikke at prøve, da jeg ikke lige skænkede Ole Mathiesen en tanke i farten til Coldplay koncerten. Icon_head

Jeg blev dog lidt forbløffet over personalet ved Hvelplund, en kvindelig ekspedient.. Hun virkede utrolig bedrevidende med en vis arrogance i stemmen - måske er det bare mig der ikke er forvendt til den sjællandske accent og tager tingene for højtideligt?

Bottom line..... Der SKAL snart en jysk forhandler af IWC, så jeg kan få købt mig en ny klokke! Icon_love
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: En tur på Strøget for at se IWC Mission Earth - af Panerai - 24-08-2012, 10:05 PM
Re: En tur på Strøget for at se IWC Mission Earth - af Søren S - 30-08-2012, 12:00 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)