14-11-2008, 08:57 AM
Uden at generelisere og virke religiøs vil jeg sige "Lad den der er fejlfri kaste den første sten!" - jeg tror at 99,99% af alle danskere har lavet noget der er "på kanten" (sort arbejde og lign.) hvor man bøjer reglerne lidt....derfor kan jeg (ulovligt eller ej) godt forstå de danske Jenser.
Problemet omkring Internet-handel vs. fysisk butik, må de der arbejder i butik nok lære at leve med. Ja, der er fordele og ulemper ved begge "løsninger", men det forsvinder nok ikke lige så pludseligt som det opstod.....det kaldes udvikling på godt og ondt...vi kører jo heller ikke i hestevogne mere...nogen mener det er godt andre at det er skidt. Vi kan jo heller ikke forbyde folk at købe fladskærme fordi dem der laver billedrør skal overleve
Problemet omkring Internet-handel vs. fysisk butik, må de der arbejder i butik nok lære at leve med. Ja, der er fordele og ulemper ved begge "løsninger", men det forsvinder nok ikke lige så pludseligt som det opstod.....det kaldes udvikling på godt og ondt...vi kører jo heller ikke i hestevogne mere...nogen mener det er godt andre at det er skidt. Vi kan jo heller ikke forbyde folk at købe fladskærme fordi dem der laver billedrør skal overleve
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" 
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)