26-08-2012, 09:15 PM
Tonen er klart blevet bedre og fokus er nu på ure. For en måneds tid siden havde jeg lyst til helt at droppe de to urfora vi har i DK men det har ændret sig på det seneste. På Urdebatten finder man en gang imellem den passion der gør det interessant at kigge indenfor. Passion finde man kun når folk tør lukke op og skrive om det de holder af. Det synes jeg helt har manglet i et stykke tid. Interessant har det været at følge enkelte meget dominerende personer herinde der i bund og grund ikke er her (har været her) pga deres passion for ure og som ikke bidrager for fællesskabet men kun er her for egen vindings skyld. Interessant fordi der har været kant og skarphed men desværre helt og aldeles uden passion. Jeg kommer her ikke for at have et socialt værested. Jeg søger inspiration, kigger på gode billeder og læser de gode historier. Derfor har jeg ikke behov for de diskussioner dr overskygger alt andet og som intet har med uret at gøre. Det behov får jeg dækket andre steder.
Jeg vil derfor opfordre folk til at skrive om deres passion for ure. Om uret er af mærke x eller y er ligegyldigt. Det der tæller er historien bag uret, anskaffelsen, mærket eller ejeren. Jeg læser også meget gerne om de forskellige mærkers historie, nyheder og hvad der ellers rør sig på ur fronten. Jeg er ikke så skarp på teknikken men måske med tiden kommer der én der vil gennemgå et værk fra A til Z.
Mvh
Klaus
Jeg vil derfor opfordre folk til at skrive om deres passion for ure. Om uret er af mærke x eller y er ligegyldigt. Det der tæller er historien bag uret, anskaffelsen, mærket eller ejeren. Jeg læser også meget gerne om de forskellige mærkers historie, nyheder og hvad der ellers rør sig på ur fronten. Jeg er ikke så skarp på teknikken men måske med tiden kommer der én der vil gennemgå et værk fra A til Z.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)