01-11-2008, 10:20 PM
Sogge Skrev:"Ellers bliver der for meget friktion mellem urets mange dele. Kunden oplever måske et ur, der går fremragende, men hvis det ikke bliver renset og smurt, kan det betyde, at man på et senere tidspunkt ikke kan justere det til at gå godt mere. Derfor skal det til service hvert femte år, forklarer butikschef Ole Bistrup."Ota Solgryn forbedrer hele dagen og sikrer succes i erhvervslivet - forklarer salgschef hos Ota Solgryn xxxxx
Nu ka' jeg sgutte' hitte u' a' om nogen her overhovedet er uenige:
Men man kan , i mine øjne, ikke læse ovenstående på anden måde end: Kunder kan opleve at uret går perfekt, til trods for at det trænger til service. Andre udlægninger hilses velkomne!
Sogge
At skære ned på antallet af biblioteker vil betyde en voldsom tilbagegang for den danske kultur siger bibliotikar Arne Bogorm
100 gram Letigen hver dag får dig til at tabe 2 kg om ugen - siger stifteren af helsekost firmaet "dit tab min ven"
Ole Bisgård var vel ikke lige dér en helt neutral forbruger representant.
---------
Nå - spøg til side som de siger i DRs underholdsningsafdeling - Der ER delte meninger, men mit indtryk, også ved at tale med de professionelle urmagere er, at ure faktisk tåler at undvære service i ganske mange år, men naturligvis, hvis de begynder at afvige i forhold til tidligere, så skal de have en tur
Jeg tror også at det at aflevere til Klarlund eller Halse/Krognos/Mølbak osv med 5 år mellemrum kan være udmærket, men ikke specielt nødvendigt, og hos en del, kan uret som tage mere skade af en service tur end ved at gå pænt videre
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!