24-10-2008, 02:18 AM
3F Skrev:Regn med at rigtig mange som køber på f.eks E.Bay er "snotdumme" mennesker som sidder i en eufori og køber fuldstændige tåbelige ting, som de i mange tilfælde fortryder efterfølgende.Måske - jeg er ikke helt så fordømmende - jeg kender mange lykkelige vindere
Du virker som Besserwisser - og generer da mindst halvdelen herinde hvis vi er snotdumme ved at købe på Ebay
Jag har masser af gode handler af ure - kom du bare lige med kollonehjul i flotte stålkasser i tilgængelig mængde til omkring 3000 kr ET eneste andet sted??
Mine "unger" på 27 og 30 køber solbriller - musik CD'er og musikinstrumenter og hvad ved jeg - brugt - som de ikke kan få umiddelbart i butikker rundt omkring - og de er ikke spor snotdumme. De ved 100% hvad tingene koster.
Din underkendelse af Ebay er helt i skoven. Der er tabere blandt vinderne no doubt - og smarte og uærlige sælgere sågar - men systemet er fint og giver vel som snit - markedspris - for noget som man ofte slet ikke kan finde i en butik
Vinder af en auktion, det er helt som med en vinder af en licitation (som jo er som en auktion -en ting/service mod en pris og man håber at blive den udkårne - men kan gå konkurs hvis man regnede fejl)
I begge tilfælde er det ret gamle udtryk og begge kan være tabere i virkeligheden - men du får da ha din mening
vh Snotdumme JH
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)