24-10-2008, 02:07 AM
Uanset hvad i kommer med af agumenter, er det at være winner på en auktion noget som er "opfundet" inden for de sidste 5-10 år, specielt på den amerikanske E-bay - det er et nyopfundet ord for at please køberne, og fordi auktionen ikke foregår fysisk - reelt formindsker det også efterfølgende klager hvis varen ikke er iorden - fordi - JEG VAR THE WINNER (og det er jeg stolt af - og det vil jeg blive ved med at være) selv om det jeg har købt reelt er noget bras klager jeg ikke:
Regn med at rigtig mange som køber på f.eks E.Bay er "snotdumme" mennesker som sidder i en eufori og køber fuldstændige tåbelige ting, som de i mange tilfælde fortryder efterfølgende.
Jeg kender en tysker som sørger for at auktionen altid slutter omkring kl.11 om aftenen - fordi så får han meget mere for sine varer - på den tid er mange påvirket af et par øl eller 3 - og så får han noget mere for varen.
Igamle dage (for 10 ) år siden da fik man hammerslag eller var køber
sådan var der - og der tror jeg egentlig de flrste har det godt med Ved nærme efrertanke,
Regn med at rigtig mange som køber på f.eks E.Bay er "snotdumme" mennesker som sidder i en eufori og køber fuldstændige tåbelige ting, som de i mange tilfælde fortryder efterfølgende.
Jeg kender en tysker som sørger for at auktionen altid slutter omkring kl.11 om aftenen - fordi så får han meget mere for sine varer - på den tid er mange påvirket af et par øl eller 3 - og så får han noget mere for varen.
Igamle dage (for 10 ) år siden da fik man hammerslag eller var køber
sådan var der - og der tror jeg egentlig de flrste har det godt med Ved nærme efrertanke,

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)