24-08-2012, 11:21 PM
Panerai Skrev:Nope, men der ligger åbenbartJep - og mere cash. Basalt set er det vel forskellige mennesker. Nogen for hvem det ville være det værste i verden at skulle køre i Berlingo (de der tror det har næppe prøvet at mangle penge sidst på måneden) eller at et Tudor på armen, ville få deres venner til at tro de var fattige.mere flash i VW
Det er ikke spor usædvanligt, sådan tænker de fleste. Personligt sætter jeg mig ud over det, og gir pokker i hvad andre mener og tror´. Jeg går med vintage hvad urene angår og det letter meget (og nå ja jeg hr ogspå et Rolex og en ploprof i det nyere), men i øvrigt siger mærkevarer mig ikke det store. Jeg kører i en ret stor bíl med auto osv men det er ikke for at naboen skulle tror jeg havde penge, men fordi jeg synes den er dejlig og giver os den plads vi ofte behøver.
Hvem er det mon man vil snyde - eller tror man kan snyde, og er de mennesker man kan narre til at tro man er på den grønne gren ved at man har Rolex på armen virkeligt det besvær værd?? Den er ikke god, hvis ens selvtillid sidder i uret og køretøjet.
God week-end alle
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)