14-10-2008, 08:39 PM
Citat:Og du dykker hver dag, for du er jo prof. Ja undskyld kunne ikke dy mig, har tit tænkt på at der er mange dykkere i DK, med alle de dykkerure der bliver solgt.
Rent a-pro-po tool, så har jeg brug for et stopur og derfor har jeg et El primero.... Da jeg altid går og kigger efter månen har det selvfølgelig månefase, det er jo meget vigtigt.... Og da jeg ikke er ny mere så er det jo godt jeg har ugedag, dato og mdr. så mangler jeg kun år
PS. ja lænke på et dykkerur er bare godt, den gnaver hul på tørdragten, så det er producenten nok glad for..... Det er jeg blevet belært om, af en proff.dykker så han er til gummi.
OK - hvis vi gik 100% efter den praktiske betydning af ting og varer, var livet ret kedeligt.
Selvfølgeligt romantiserer vi brugere begrebet tool watch.
Eller fokuserer i det pga. overdreven teknisk / æstetisk / nørdtet interesse.
Det at vi bruger forskellige - f. eks. sporty - udstyr udtrykker kun vores barnligt glæde for legetøj og / eller at vi gerne vil sende lidt strømliniede signaler for omverdenen.
Ville det være kritisabelt ?
Ikke så vidt jeg kan se.
En verden, hvor kun dykkere gik med dykkerure vil ikke hellere retfærdiggøre noget som helst abstrakt eller metafysisk.
Det ville være en kedelig virkelighed og lighed med Soviet ville være påfaldende...
Hurra for dykkerure og 4x4´ere og alt andet useriøst som glæder vores barnlige sjæle !
Cheers - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
)
(*Jolly Roger, ikke IS !

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)