Ure du aldrig skulle have solgt >>>>>>
watchfreak2003 Skrev:Min Breitling Headwind med hvid skive skulle jeg også have beholdt. Modellen er desværre udgået for et par år siden ……….. merde

İmage
Konkret - for nu ikke bare at spamme tråden - Jeg har aldrig fortrudt noget jeg har solgt, for jeg har aldrig solgt men jeg har fortrudt køb - i en samhandel med et andet som jeg ikke har fortrudt jeg købte - en medkøbe af en Rolex Sub LV. Jeg gav 10% under nypris med alle papirer og alt, få måneder gammelt - så det føltes OK - og det kunne måske ha fået værdi hvis det udgik - men det gjorde det jo ikke lige.
Nå så er jeg fri for at spamme og kan så lige sige, at jeg er ikke er spor vild med Breitling beezels - men hvis - og det ser jo sådan ud - du selv har taget ovenstående billede, så har Breitling da vist lykkedes med at finde ud af hvem der skal fotografere og photoshoppe for dem i fremtiden. Hold da k... hvor ser det godt ud, og kassens form fra siden er top fra Breitling

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Ure du aldrig skulle have solgt >>>>>&gt - af hannover_dk - 12-10-2008, 12:05 AM
[Intet emne] - af Peter - 12-10-2008, 03:00 AM
Åh - af columbo - 12-10-2008, 11:23 AM
[Intet emne] - af Joe_phpbb3_import15775 - 12-10-2008, 12:24 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)