11-10-2008, 10:23 PM
Michael B Skrev:Jeg tror ikke, der er nogen, som ved noget vi andre ikke ved. Mange professionelle er også blevet overrasket over krisens dybde og hurtige udvikling.Øh - man skal have forfatterens navn med først i Quote tegnet, men det kommer det af sig selv - det er nok fordi du har villet ha lidt at det jeg skrev med, at du har mistet noget af det første quote tegn
Vi er givet nok ganske enige. Med mit spørgsmål gik jeg lidt ud over hvad mon professionelle som helhed ved - er der - nogle få - TOP proff som ved mere end de almindelige proff? Jeg erkender den er lidt speciel - men om nu top of the pops ved, at ex en del banker er meget længere ude end alle andre tror - ved at DDB med involveringen i Irland - og lignende for mange andre banker - har langt større risiko end den som analytikere normalt går på - så??
Jeg tror det er en panik som er overdrevet som rammer - men helt sikker kan man ikke være - der findes - uden DaVincy mysteriet o.l. visse som ved mere - men HVIS det er det, hvordan spredes det så??
Det kan også være spekulanter i Hedgefonde som gerne "låner" aktier af store ex. pensionskasser som gir f.... i om kursen falder kortvarrigt - og derfor lader spekulation ske i daghandler med voldsomme tab. Who knows - jeg gør ikke - synes bare det er spændende og lidt uhyggeligt med de alt for hurtige og store tab
Den del er regeringen vist ved at sætte en stopper for, og det må der vel være en årsag til, man plejer ikke at være så hurtigt ude
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)