11-10-2008, 05:00 PM
Jeg står overfor mig første køb af et Rolex og er noget i tvivl omkring hvad der måtte være det bedste køb for pengene. Jeg prøvet både GMT II i stål, Submariner i sort og et SeaDweller, samt et Explorer II i sort. Umiddelbart kan jeg bedst lige GMT II, som er lidt større end de to andre ure. Submariner ser lidt større ud end SeaDwelleren og jeg kan godt lige ure der ikke er for små - men er det egentligt forskel i størrelsen på Submariner og SeaDweller, eller er det blot optisk bedrag?
Hvis jeg skulle få lyst til at skille mig af med uret igen om et år eller 5 hvilket af disse tre ure må det formodes holder prisen bedst?
Lige til sidst - En ny Explorer II, hvorledes må det forventes denne holder prisen?
Jeg regner med at gå efer GMT II, men kommer lidt an på om jeg kan få handlet prisen ned i det niveau, der er sat som budget max. (skal købes hos en dealer i Hong Kong (ægte!!!).
Kan være at det er spørgsmål der ikke kan svares på, men vi prøever alligevel...
Mik
Hvis jeg skulle få lyst til at skille mig af med uret igen om et år eller 5 hvilket af disse tre ure må det formodes holder prisen bedst?
Lige til sidst - En ny Explorer II, hvorledes må det forventes denne holder prisen?
Jeg regner med at gå efer GMT II, men kommer lidt an på om jeg kan få handlet prisen ned i det niveau, der er sat som budget max. (skal købes hos en dealer i Hong Kong (ægte!!!).
Kan være at det er spørgsmål der ikke kan svares på, men vi prøever alligevel...
Mik

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)